Lillebælt Sport og Kultur

Lillebælt Sport og Kultur er fællesnavn for 5 centre: Lillebæltshallerne, Lillebæltshallernes Bowlingcenter, Strib Fritids- og Aktivitetscenter, Strib Svømme- og Motionscenter og Middelfart Motionscenter

• Gratis oprettelse
  • Fri træning i både Strib og Middelfart Motionscenter
  • Fri holdtræning i både Strib og Middelfart Motionscenter
  • 1 Instruktørtime inklusivt personligt træningsprogram
  • Fri adgang til Strib Svømmehal inden for offentlig åbningstid
  • Squash mandag til fredag fra 9.00-15.00*
  • Bowling mandag til torsdag, samt søndage inden for vores åbningstid*
  • Badminton, bordtennis mm. mandag til fredag kl. 9.00-15.00 i Lillebæltshallerne*

Som medlem af kajakklubben Strømmen får du alt dette til pt 225 kr. pr. måned
Du skal selv melde dig ind henne ved Lillebælthallen på kontoret og fortælle at du er fra Kajakklubben Strømmen.

Medlemsbetingelser

Opsigelse løbende måned + 30 dage. Så ønsker du kun at træne i 5 måneder hen over vinteren, skal du blot opsige dit medlemskab. Ellers kan medlemskabet sættes i bero én gang om året minimum 1 måned og op til 4 måneder mod et gebyr på 100 kr., hvor varsling skal ske løbende måned + 30 dage. Som eksisterende medlem får du ombyttet dit medlemskort til en nøglechip, som giver adgang til vores motionscentre. For nye medlemmer koster nøglechippen 100 kr. Fremtidige prisændringer kan ske med 60 dages varsel.

* Bowling, squash, badminton, bordtennis og andre aktiviteter der kræver hal tid kan ikke bookes på forhånd. Du skal selv medbringe ketcher, bolde, mv. til de forskellige halaktiviteter. Ved bowling er det ekskl. leje af bowlingsko. For-ikke medlemmer i følgeskab med medlem af Strib og Middelfart Motionscenter, koster det 40 kr. pr. bowlingtime.

Strib Motions center åbningstider:

Mandag, onsdag og fredag Kl. 05.30 - 22.00
Tirsdag og torsdag Kl. 05.30 - 21.00