Kørselstilskud

Klubben giver som udgangspunkt ikke kørselsgodtgørelse til klubbens aktiviteter. Klubben foreslår, at kørselsudgifterne ved arrangementer deles mellem deltagerne.

Der kan i særlige tilfælde ydes kørselsgodtgørelse ved:

• Kørsel i forbindelse med administrative og praktiske opgaver til gavn for klubben.
  • Kørsel inden for Danmarks grænser for aktivt udøvende deltagere til mesterskaber som DM, samt EM eller VM, når disse afholdes i Danmark.

Bestyrelsen kan derudover i særlige tilfælde beslutte en anden form for kørselsgodtgørelse. Kørselsgodtgørelse beregnes med afgang fra klubbens faste adresse.

• Der ydes kr. 1,70 pr. km pr. bil.
  • Ved kørsel med trailer ydes der kr. 2,70 pr. km pr. bil.

Hvis der er flere deltagere, end der kan være i én bil, ydes der støtte til 2 biler ved op til 8 personer, 3 biler ved op til 12 personer osv.

Kørslen indberettes til kassereren ved at udfylde formularen. Beløbet overføres via netbank så husk bankoplysninger.

Trailer

Klubbens trailer er, ligesom klubbens kajakker, oprettet i det “elektroniske rokort” (nr. 502 & 505).
Traileren skal tjekkes ud via Rokort før brug – nøjagtigt som kajakkerne.
Ved brug af traileren skal man altid udfylde feltet “hjemkomst” (forventet hjemkomst).
Traileren kan reserveres i det “elektroniske rokort”, under reservationer i menuen øverst på skærmen.
Det “elektroniske rokort” vil advare, hvis man forsøger at bruge traileren i en periode hvor den er reserveret. Sådanne advarsler skal naturligvis respekteres.

OBS!
Har du ikke kørt med klubbens trailer, skal du kontakte Søren Egebjerg
Søren vil give en kort intro til brugen af klubbens kajaktrailer.

• Hvordan skal den monteres på bilen?
  • Hvordan fastgøres kajakker?
  • Hvordan skal den afleveres efter brug?

Klik her ang. vejledning i brug af Strømmens kajaktrailer